Main Game Pakai Bluetooth

 Dulu aku selalu main game Counter Strike dalam dorm dengan member-member aku. Kitaorang guna wireless asrama sebagai 'LAN'...memang meriah ar aku cakap...sampai dorm lain pun join. Itu yang sampai time exam pun main lagi....hahaha.

                      Baru-baru nih aku pergi rumah pakcik aku....sajer lepak-lepak. Ada satu malam tuh kitaorang pergi Giant semata-mata nak beli CD game. Belilah dalam dua CD...Satu CD Warcraft dan satu lagi Sims City ( kena tipu...cover lain..hampeh!!!!!)

                      Berbalik pada tajuk cerita nih...aku nak ajar macam mana korang nak main game pakai bluetooth...lepas nih tak payah nak tunggu wireless baru boleh main...hahaha

1) Klik pada icon Bluetooth kalau takder korang boleh search jer....





2)  Sekarang, cari PC yang korang nak connect......Klik dua kali



3) Sekarang korang cari icon yang macam dekat bawah. Gambar bawah nie adalah connection untuk handphone sebab aku takder PC lebih. Bila korang dah jumpa, klik install....



4) Bila korang dah habis install benda nih. Tutup dan korang dah boleh main game dengan member korang.



Sekadar iklan




0 Pelawat Ingin Komen:

Post a Comment