Aku pakai yang nih ar tapi masa tuh tak dapat broadband...hehehe
Aku dah banyak kali call TM tanya pasal nih, tapi bila aku call diaorang kata mungkin alamat aku tak betul. Pelik Bin Ajaib Bin Benar! Sebelum nih kiranya bil tuh sampai rumah aku pakai jin ar nih. Bila aku bagi alamat aku sekali lagi dan diaorang semak balik...sama jer tak salah satu apa pun. Ayah aku pun sama terpaksa pergi TM Point untuk setel benda nih tapi sayang hasilnya sama jugak. Dulu ada promoter TM call aku sebab nak promote Unifi. Aku pun cakap dengan dia balik, "Cuba akak tengok balik akaun saya, dah berapa bulan bil tertunggak". Lepas tuh dia boleh cakap yang sistem diaorang ada masalah sikit. Aku pun serba salah jugak sebab dia pun mesti tak tahu pasal bil aku nih sebab diakan kerja promote jer kan tapi nak buat macam..bengang punya pasal promoter pun aku bedal....hehehe
Baru beberapa minggu lepas aku pergi bayar bil internet dekat TM Point Pandan Indah. Aku cuba tanya kat staff perempuan yang kat kaunter tuh. " Kak dia memang sekarang nih bil tak sampai rumah yer?". Yang paling best bila aku dengar dia cakap dengan penuh yakin "confirm sampai"....nak tergelak aku masa tuh. Pergi pulak kat kaunter lagi satu sebab yang kaunter tadi tuh untuk print bil jer. Aku tanya soalan yang sama dekat pak cik nih. Dia kata memang bil sampai dekat rumah lepas tuh tanya aku nih duduk rumah flat ke?? Aku tahu rumah aku nih rumah flat tapi takkanlah posmen boleh sesat kowt.....jumpa rumah aku tiga atau empat bulan sekali....
Jadi siapa yang harus dipersalahkan AKU, TM ataupun POSMEN?????
Aku pun tak tahu nak jawab macam mana....itu kira teka-teki lah aku bagi kat korang..hahaha....tapi kalau korang ada cadangan untuk penyelesaian aku nih tolong kongsikan dengan aku yer sebab aku dah boring nak complaint...(>..<)zZZ
0 Pelawat Ingin Komen:
Post a Comment